ПИЕЩИТЕ УМЕРЕНО ПО-ЗДРАВИ ОТ ОСТАНАЛИТЕ

Е-мейл Печат ПДФ

cherveno_vinoХората, които пият умерено алкохол, са като цяло в по-добро здраве от тези, които се въздържат от него изцяло, отриха френски учени.

Според учените по-доброто здраве на изследваните не се дължи толкова на количеството алкохол, което са приемали, колкото на други косвени фактори като по-малък стрес, повече тренировки и по-добро социално положение. "Умерената консумация на алкохол е силен признак за по-висок социален статут, по-добро здравословно състояние и по-нисък риск от сърдечно-съдови болести," каза Борис Ханзел от болницата "Питие-Салпетрие" в Париж. Въпреки това той подчерта, че изследването не посочва някаква директна връзка между алкохола и благосъстоянието, за това не трябва да се приема като начин за поощряване за консумация на алкохол. Прекаленото пиене довежда до болести на черния дроб и сърцето, много видове рак, натравяне и зародишен алкохолен синдром. Консумацията на алкохол е виновна за смъртта на 2.3 милиона души годишно по целия свят, според изчисленията на Световна здравна организация /СЗО/. /Ройтерс/ БГНЕС

 

 


Коментара (0)add comment

Напиши коментар
По-малък размер на прозореца | По-голям размер на прозореца

security image
Моля въведете показаните символи


busy
Последна промяна ( Неделя, 30 Май 2010 20:16 )  

ФИРМА "ЧЕХ - ЙОСИФ НОВОСАД"

"ТРОЙМАШ" ООД - ДРЯНОВО

banner1

"ЧЕХ-99"ООД-МАНДРА СОКОЛОВО

banner1

Брояч

Tyxo.bg counter