ЗА ДА ОТСЛАБНЕТЕ, ЯЖТЕ В ЧЕРВЕНА ЧИНИЯ
Контрастът между цвета на чинията и храната, която ядете е полезен в борбата с наднорменото тегло, откриха индийски учени.
В Индия измислиха как жените да заблудят мозъка си и да отслабнат по-лесно. "Малките чинии не помагат да ядете по-малки порции, тайната е в цвета на чинията, в която ядете", обясни готвачът Махан Парвати.

Понастоящем около 22,5% от населението на България е в пенсионна възраст. Нарастващият брой възрастни и стари хора, особено в европейските страни, САЩ и Япония, е предизвикателство към държавните, обществените, здравните, социалните органи и организации за осигуряване на тяхното добро физическо и емоционално благосъстояние.
Повече няма да поглъщате витамините с чаша вода, а ще ги "смъркате"...през носа.
Когато захарта в кръвта ни превишава нормата, но не е достигната нивото, характерно за диабет, се говори за преддиабет. А рискът преддиабетът да се превърне в диабет е много висок.
Само една безалкохолна напитка на ден води до агресивно поведение при тийнейджърите, установиха американски учени.
Анализът на ДНК на жената, която е починала на 115 години, ще помогне да се открият в нейния организъм особени гени, предпазващи я от слабоумие.
Световен ден за борба с остеопорозата: 20 октомври 2011 г.
Зеленият чай може да се окаже тайното оръжие в борбата срещу излишните килограми, пише в. "Дейли експрес", позовавайки се на резултатите от американско изследване. Специалисти от университета на Пенсилвания са установили, че редовната консумация на зелен чай забавя процеса на затлъстяване.
Уврежданията на белите дробове, предизвикани от тютюнопушенето може да предизвикат допълнително 18 милиона заболели от туберкулоза и до 40 милиона смъртни случая от болестта до 2050, според проучване, публикувано от British Medical Journal (BMJ).
