БИРАТА Е БЛАГОПРИЯТНА ЗА ЗДРАВЕТО

Е-мейл Печат ПДФ

biraБирата е напитка, която ви поддържа здрави: вече може да предоставите ясни аргументи на любимата си следващия път, когато искате да излезете с приятели, а тя ви се противопоставя. Умереното пиене на бира (а не честите запои) има многобройни благоприятни последици за здравето, показват последните изследвания.

Бирата предпазва от остеопороза
Изследване на университета в Калифорния показва, че голяма част от бирите на пазара съдържат достатъчно вещества, за да поддържа здрави костите и да предпазва от остеропороза. Други изследвания показват, че жените, които пият от време на време бира имат много по-голяма плътност на костите, отколкото онези, които се пазят от кехлибарената напитка: но не изпивайте повече от две бири дневно.

Бирата намалява риска от сърдечно-съдови заболявания
Бирата има и свойството да ви предпазва от сърдечно-съдови заболявания: отново, пийте умерено. Изследване, реализирано в Харвард, показва, че любителите на бира, както и на други алкохолни напитки, е 40 до 60% по-малко вероятно да претърпят инфаркт.

Бирата понижава холестерола
Учените са установили, че хмелът, който придава горчив вкус на бирата, е добър източник на полифеноли, субстанции, които намаляват риска от появяването на рак и подсилват имунната система.

Бирата подпомага мисловната дейност
Умереното потребление на алкохол може да подпомогне и когнитивните функции, сочат данните от друго изследване. В рамките на експеримента, жените, които са консумирали до две чаши алкохол дневно, са имали с 20% по-добри резултати на тестове за оценка на когнитивните функции спрямо жените, които по принцип не пият. Да не забравяме и чудодейния ефект на бирата в топлото лято: тя ви освежава и охладява, а освен това ви и хидратира, което трябва да ни накара да се замислим дали да вярваме на изследователите в Испания, които казват, че бирата може да хидратира човешкия организъм по-добре и от водата. /БГНЕС


 

 

Коментара (0)add comment

Напиши коментар
По-малък размер на прозореца | По-голям размер на прозореца

security image
Моля въведете показаните символи


busy
Последна промяна ( Понеделник, 30 Август 2010 12:52 )  

ФИРМА "ЧЕХ - ЙОСИФ НОВОСАД"

"ТРОЙМАШ" ООД - ДРЯНОВО

banner1

АВТОМОБИЛНИ СТЪКЛА

banner1

"ЧЕХ-99"ООД-МАНДРА СОКОЛОВО

banner1

Брояч

Tyxo.bg counter